שאלות נפוצות

כל מה שרציתם לדעת...

מה תרצו לדעת?

מנוי לילה מאפשר כניסה לחניון בימים ראשון עד רביעי מהשעה 16:00 ועד 09:00 בבוקר בבוקר שלמחרת. בימי חמישי מהשעה 16:00 ועד לשעה 09:00 ביום ראשון העוקב – ללא תוספת תשלום. חריגה מגדרי הזמנים המצוינים למעלה, מחייבת את המנוי ביציאה מהחניון בהתאם לתעריף מחירון החניון בכרטיס האשראי.

מנוי חודשי בחניון הינו "מנוי מלא" לא מוגבל בימים ובשעות, המוני החודשי מעניק שירות חניה, ולא שרות אחסנה, אשר על כן המנוי מתבקש שלא לחנות בחניון מעבר לשלוש יממות רצופות.

בכל כניסה לחניון יש לבדוק בשילוט בכניסה לחניון אם קיים אמצעי תשלום דרך האפליקציה, מידע מצוין בתחתית השילוט המציין את אפשרויות התשלום הקיימות.

*שילמתי באפליקציה בטעות עבור חניה בכחול לבן במקום חניה בחניון, האם ניתן לזכות?
יש לפנות לחברת האפליקציה בה שילמתם (פנגו/סלופארק) בהתאם לדרכי התקשורת של החברה.

יש להתקשר למוקד החברה של חברת חניונים ירוקים בטלפון 03-6241007/8. מחיר עבור אובדן כרטיס רשום בהתאם למחירון של כל חניון בכניסה לחניון.
שעות פתיחה, שעות סגירה של כל חניון בכדי להימנע מאי נעימות ושרכבכם לא ישאר במתחם החניון. במידה ורכבכם נותר לאחר שעות הפעילות ניתן לאסוף עם חזרת פעילות החניון ביום שלמחרת.